Gemi
PostWysłany: Nie 13:52, 22 Sty 2012    Temat postu: RYCERZ - bastion wiedzy cz.1

Rycerz jest pierwszą klasą, która powstała w The Knights. Jego uniwersalność, prostota gry, a także możliwości i wachlarz działań powodują, że na Aurii stanowi około 14% całej populacji.
Oto, co każdy rycerz posiada

STATYSTYKI:
Punkty życia: 100 + 23 przy zdobyciu każdego poziomu
Punkty energii duchowej: 0 + 7 przy zdobyciu każdego poziomu
Punkty ducha: 0 + 1 przy zdobyciu każdego poziomu, aż dojdą do 100.

RODZAJE BRONI:
*Rycerz może używać każdego rodzaju broni oprócz różdżek. Po aktualizacji 3.34.1 z kos i kijów zadaje obrażenia zmniejszone o połowę.

OBRAŻENIA STANDARDOWE:
Obrażenia, które zadaje z broni białej są liczone następująco:
B - obrażenia broni
U - umiejętności
P - poziom

Dla broni jednoręcznej
(U*0,5)+(B*0,3)+(P*0,4) = OBR
dla 50 poziomu (60umiejętności/50obr/poziomu50):
30+16+20 = 66
dla 100 poziomu (85umiejętności/90obr/poziomu100):
42+27+40 = 109

dla 197 poziomu (214umiejętności/210obr/poziom197):
107+63+78= 248

Dla broni dwuręcznej
(U*0,6)+(B*0,7)+(P*0,4) = OBR
dla 50 poziomu (60umiejętności/80obr/poziomu50):
36+56+20 = 112
dla 100 poziomu (80umiejętności/150obr/poziomu100)
48+105+40 = 193

dla 197 poziomu (150umiejętności/230obr/poziomu197)
90+161+78=329

PODSTAWOWA SZYBKOŚĆ ATAKU:
*Dla broni jednoręcznej 1 sekunda
*Dla broni dwuręcznej 2 sekundy
*Dla broni dystansowej 4 sekundy

TRZY DROGI, KTÓRE RYCERZ WYBIERA TO:

- MISTYCYZM
- WALKA WRĘCZ
- OBRONA DUCHA


1. Mistycyzm (ASHI)

Vint
Aduda
Box
Podwójne uderzenie
Syr Gwiazda
Utr
Aduda-Box-Aduda
Ashi

2. Walka Wręcz (BRK)

Cięcie
Dext
Azi
Ezi
Krwawe cięcie
Obrót bojowy
Łaska mocy
Berserk

3. Obrona Ducha (TESI)

Cięcie
Uderzenie tarczą
Odbicie
Kontratak
Moazar
Dunz
Obrona totalna
Tesi
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group